APA:
کپیفتحی هفشجانی، فرشیده، عارفی، محبوبه، و فتحی واجارگاه، کوروش. (1397). رابطه شیوه تدریس معلمان و پرورش نگرش علمی دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(29 (پیاپی 56) )، 162-173. SID. https://sid.ir/paper/127571/fa
Vancouver:
کپیفتحی هفشجانی فرشیده، عارفی محبوبه، فتحی واجارگاه کوروش. رابطه شیوه تدریس معلمان و پرورش نگرش علمی دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(29 (پیاپی 56) ):162-173. Available from: https://sid.ir/paper/127571/fa
IEEE:
کپیفرشیده فتحی هفشجانی، محبوبه عارفی، و کوروش فتحی واجارگاه، “رابطه شیوه تدریس معلمان و پرورش نگرش علمی دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 29 (پیاپی 56) ، pp. 162–173، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127571/fa