APA:
کپیحسن پور، پرستو، و شیخ زاده، مصطفی. (1397). تأثیر روش های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه هفتم در درس کار و فن آوری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(30 (پیاپی 57) )، 138-150. SID. https://sid.ir/paper/127632/fa
Vancouver:
کپیحسن پور پرستو، شیخ زاده مصطفی. تأثیر روش های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه هفتم در درس کار و فن آوری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(30 (پیاپی 57) ):138-150. Available from: https://sid.ir/paper/127632/fa
IEEE:
کپیپرستو حسن پور، و مصطفی شیخ زاده، “تأثیر روش های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه هفتم در درس کار و فن آوری،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 30 (پیاپی 57) ، pp. 138–150، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127632/fa