APA:
کپیحسینی، حسن. (1384). گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور. پیک نور- علوم انسانی، 3(3 (ویژه مدیریت))، 101-112. SID. https://sid.ir/paper/128701/fa
Vancouver:
کپیحسینی حسن. گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور. پیک نور- علوم انسانی[Internet]. 1384؛3(3 (ویژه مدیریت)):101-112. Available from: https://sid.ir/paper/128701/fa
IEEE:
کپیحسن حسینی، “گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور،” پیک نور- علوم انسانی، vol. 3، no. 3 (ویژه مدیریت)، pp. 101–112، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/128701/fa