مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,103
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

549
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور

صفحات

 صفحه شروع 101 | صفحه پایان 112

چکیده

 تا چند دهه قبل, محصولات و خدمات ارایه شده توسط سازمانها پیش از آن که منطبق با خواسته ها و نیازهای مشتریانشان باشد, نتیجه فکر خلاق مهندسان طراح آنها به شمار می رفت؛ به عبارت دیگر نقش مشتری در اکثر موارد, تنها به یک مصرف کننده قانع محدود می شد و این مهندسان سازمان بودند که در فرایند تکوین محصول نقش مشتری را نیز بازی می کردند. اما این تفکر تنها تا دهه های آخر قرن گذشته دوام داشت و رقابتی شدن بازارها, فروپاشی مرزهای تجاری, جهانی شدن اقتصاد و در نهایت سطح توقعات و الزامات مشتریان, موجب افزایش توجه و اهمیت به خواسته های آنان شد.ظهور این چالش نوین در فرایند کسب و کار برای بسیاری از سازمانها که کماکان با معادلات و قوانین گذشته دست و پنجه نرم می کنند, تهدیدی جدی و برعکس برای آنهایی که به یمن ساختار منعطف سازمان خویش قادرند هر روز خود را با خواسته های متغیر مشتریان منطبق سازند فرصتی طلایی را به دست می دهد.در این مقاله بررسی خواهد شد که چشم انداز آموزش از راه دور در قرن بیست و یکم را باید در سازوکارهایی جستجو کرد که برای توسعه کیفی و کمی آموزش ضرورت دارد و یا به عبارت دیگر موسسه ای آموزشی چگونه می تواند روش شناسی سه مراحله ای خدماتی گسترش عملکرد کیفیت QFD را برای ترجمه مرحله به مرحله نداهای مشتری به الزامات عملیاتی به کار گیرد. الزامات عملیاتی ترجمه شده, اساس راه حلهای عملیاتی را برای ارایه برنامه ها و خدمات با کیفیت در آموزش از راه دور شکل می دهد. هر موسسه می تواند نداهای مشتری را با ترتیب دادن نقشه عملیاتی روشنی جهت نیل به استانداردهای کیفیت بالا برآورده سازد. در این مقاله کاربردهای گسترش عملکرد کیفیت در آموزش عالی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، حسن. (1384). گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور. پیک نور- علوم انسانی، 3(3 (ویژه مدیریت))، 101-112. SID. https://sid.ir/paper/128701/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی حسن. گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور. پیک نور- علوم انسانی[Internet]. 1384؛3(3 (ویژه مدیریت)):101-112. Available from: https://sid.ir/paper/128701/fa

    IEEE: کپی

    حسن حسینی، “گسترش عملیات کیفی و پاسخ به ندای مشتری در آموزش از راه دور،” پیک نور- علوم انسانی، vol. 3، no. 3 (ویژه مدیریت)، pp. 101–112، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/128701/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button