مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

778
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

590
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نظام یادگیری در شرکت مخابرات بر اساس مدل سازمان یادگیرنده

صفحات

 صفحه شروع 3 | صفحه پایان 12

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی نظام یادگیری در شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری بر اساس مدل سازمان یادگیرنده است. تعداد 150نفر از بین مدیران و کارکنان شرکت با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند و با پرسش نامه محقق ساخته ارزیابی وضعیت سازمان یادگیرنده به انضمام یک پرسش نامه دموگرافیک, مورد ارزیابی گرفتند. پایایی این پرسش نامه با استفاده ازضریب آلفای کرونباخ برابر با 81/0 محاسبه شد. روایی محتوای پرسش نامه نیز به تایید اساتید رسیده است.نتایج آزمون t تک متغیره نشان داد که وضعیت موجود شرکت مخابرات برای تبدیل به سازمان یادگیرنده پایین از سطح مطلوب است (38/37- = t و 000/0 = P). همچنین نتایج آزمون t وابسته نشان داد محدودیت های موجود بالاتر از سطح پتانسیل های موجود هستند (000/0 = P).نتایج تحلیل واریانس نشان داد که دیدگاه مدیران نسبت به وضعیت اصول پنج گانه پیترسنگه بهتر از دیدگاه کارکنان در مورد وضعیت اصول پنج گانه است (000/0 = P). نتایج آزمون واریانس یک راهه نیز مبین آن بود که بین دیدگاه سازمان یادگیرنده افراد با وضعیت تحصیلی رابطه معنی داری وجود داشته است (3/93 = F و 000/0 = P).

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button