APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، یزدانی، حمیدرضا، و پارسا، سمانه. (1391). تاثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 6(1 (پیاپی 11))، 107-132. SID. https://sid.ir/paper/129821/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، یزدانی حمیدرضا، پارسا سمانه. تاثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1391؛6(1 (پیاپی 11)):107-132. Available from: https://sid.ir/paper/129821/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، حمیدرضا یزدانی، و سمانه پارسا، “تاثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 6، no. 1 (پیاپی 11)، pp. 107–132، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129821/fa