APA:
کپیاسداله، هوشنگ، حمیدی زاده، محمدرضا، دری، بهروز، و کریمی علویجه، محمدرضا. (1388). توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار: مطالعه موردی برندهای لبنی در بازار تهران. اقتصاد و تجارت نوین، 4(15-16)، 52-76. SID. https://sid.ir/paper/118666/fa
Vancouver:
کپیاسداله هوشنگ، حمیدی زاده محمدرضا، دری بهروز، کریمی علویجه محمدرضا. توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار: مطالعه موردی برندهای لبنی در بازار تهران. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1388؛4(15-16):52-76. Available from: https://sid.ir/paper/118666/fa
IEEE:
کپیهوشنگ اسداله، محمدرضا حمیدی زاده، بهروز دری، و محمدرضا کریمی علویجه، “توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار: مطالعه موردی برندهای لبنی در بازار تهران،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 4، no. 15-16، pp. 52–76، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118666/fa