APA:
کپیعلی نژاد، سمیه، کیماسی، مسعود، و شاه حسینی، محمدعلی. (1398). توسعه مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل های کیفی و کمی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(58 )، 243-268. SID. https://sid.ir/paper/377075/fa
Vancouver:
کپیعلی نژاد سمیه، کیماسی مسعود، شاه حسینی محمدعلی. توسعه مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل های کیفی و کمی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(58 ):243-268. Available from: https://sid.ir/paper/377075/fa
IEEE:
کپیسمیه علی نژاد، مسعود کیماسی، و محمدعلی شاه حسینی، “توسعه مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرف کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل های کیفی و کمی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 58 ، pp. 243–268، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377075/fa