APA:
کپیمسعودی پور، سعید. (1396). بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از دیدگاه اسلام. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 11(1 (پیاپی 21) )، 109-140. SID. https://sid.ir/paper/129892/fa
Vancouver:
کپیمسعودی پور سعید. بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از دیدگاه اسلام. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1396؛11(1 (پیاپی 21) ):109-140. Available from: https://sid.ir/paper/129892/fa
IEEE:
کپیسعید مسعودی پور، “بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از دیدگاه اسلام،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 11، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 109–140، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129892/fa