APA:
کپیاسدی، فرخنده. (1386). نقش شش سیگما در بهبود کیفیت خدمات موسسات مراقبت بهداشتی. مدیریت سلامت، 10(28)، 31-40. SID. https://sid.ir/paper/130088/fa
Vancouver:
کپیاسدی فرخنده. نقش شش سیگما در بهبود کیفیت خدمات موسسات مراقبت بهداشتی. مدیریت سلامت[Internet]. 1386؛10(28):31-40. Available from: https://sid.ir/paper/130088/fa
IEEE:
کپیفرخنده اسدی، “نقش شش سیگما در بهبود کیفیت خدمات موسسات مراقبت بهداشتی،” مدیریت سلامت، vol. 10، no. 28، pp. 31–40، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130088/fa