APA:
کپیعبدالهی، علی، حاجی حیدری، نسترن، و امیدوار، مریم. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی. علوم مدیریت ایران، 10(38)، 124-145. SID. https://sid.ir/paper/130318/fa
Vancouver:
کپیعبدالهی علی، حاجی حیدری نسترن، امیدوار مریم. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1394؛10(38):124-145. Available from: https://sid.ir/paper/130318/fa
IEEE:
کپیعلی عبدالهی، نسترن حاجی حیدری، و مریم امیدوار، “شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی ویروسی،” علوم مدیریت ایران، vol. 10، no. 38، pp. 124–145، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130318/fa