APA:
کپیاصفا، آرزو، ابوالمعالی الحسینی، خدیجه، و هاشمیان، کیانوش. (1396). الگوی ساختاری پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان شناختی با میانجی گری بهزیستی روان شناختی, هیجانی و اجتماعی در دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی، 11(39 )، 25-46. SID. https://sid.ir/paper/137593/fa
Vancouver:
کپیاصفا آرزو، ابوالمعالی الحسینی خدیجه، هاشمیان کیانوش. الگوی ساختاری پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان شناختی با میانجی گری بهزیستی روان شناختی, هیجانی و اجتماعی در دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1396؛11(39 ):25-46. Available from: https://sid.ir/paper/137593/fa
IEEE:
کپیآرزو اصفا، خدیجه ابوالمعالی الحسینی، و کیانوش هاشمیان، “الگوی ساختاری پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان شناختی با میانجی گری بهزیستی روان شناختی, هیجانی و اجتماعی در دانشجویان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 11، no. 39 ، pp. 25–46، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137593/fa