APA:
کپیفلاح مهنه، تورج، یمینی، محمد، و مهدیان، حسین. (1397). تأثیر رویکرد محتواییِ آموزش فلسفه برای کودکان بر باورهای فراشناختی و تفکر انتقادی دانش آموزان ابتدایی. پژوهش در نظام های آموزشی، 12(42 )، 157-172. SID. https://sid.ir/paper/137606/fa
Vancouver:
کپیفلاح مهنه تورج، یمینی محمد، مهدیان حسین. تأثیر رویکرد محتواییِ آموزش فلسفه برای کودکان بر باورهای فراشناختی و تفکر انتقادی دانش آموزان ابتدایی. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1397؛12(42 ):157-172. Available from: https://sid.ir/paper/137606/fa
IEEE:
کپیتورج فلاح مهنه، محمد یمینی، و حسین مهدیان، “تأثیر رویکرد محتواییِ آموزش فلسفه برای کودکان بر باورهای فراشناختی و تفکر انتقادی دانش آموزان ابتدایی،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 12، no. 42 ، pp. 157–172، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137606/fa