مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

985
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

693
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعه موردی: بیمارستان نیکان)

صفحات

 صفحه شروع 803 | صفحه پایان 818

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی تاثیر مشتری گرایی بر نوآوری راهبردی در بیمارستان نیکان است. این تحقیق, از نظر هدف کاربردی و از نظر روش, توصیفی است که به روش پیمایش انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و مشتریان بیمارستان نیکان است. تعداد مشتریان نامحدود و تعداد مدیران 20 نفر است. با استفاده از جدول مورگان, 19 نمونه برای استفاده آمار استنباطی و درمجموع, 349 نفر نمونه انتخاب شدند. با پخش تعداد بیشتری پرسشنامه, درمجموع 350 نمونه سالم تحلیل شدند. برای نمونه گیری, از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شد. پرسشنامه مشتری گرایی داخلی توسط مدیران و سایر بخش ها توسط مشتریان تکمیل شد. نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت و معنادار مشتری گرایی و انواع آن بر نوآوری راهبردی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حقیقی، محمد، عطایی سعیدی، سونیا، و غفاری، علی. (1394). بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعه موردی: بیمارستان نیکان). مدیریت دولتی، 7(4 )، 803-818. SID. https://sid.ir/paper/139870/fa

    Vancouver: کپی

    حقیقی محمد، عطایی سعیدی سونیا، غفاری علی. بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعه موردی: بیمارستان نیکان). مدیریت دولتی[Internet]. 1394؛7(4 ):803-818. Available from: https://sid.ir/paper/139870/fa

    IEEE: کپی

    محمد حقیقی، سونیا عطایی سعیدی، و علی غفاری، “بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعه موردی: بیمارستان نیکان)،” مدیریت دولتی، vol. 7، no. 4 ، pp. 803–818، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139870/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button