APA:
کپیمعینی، حسین، جامی پور، مونا، و ابراهیمی دلاور، فاطمه. (1396). تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). مدیریت بازرگانی، 9(1 )، 173-192. SID. https://sid.ir/paper/140135/fa
Vancouver:
کپیمعینی حسین، جامی پور مونا، ابراهیمی دلاور فاطمه. تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(1 ):173-192. Available from: https://sid.ir/paper/140135/fa
IEEE:
کپیحسین معینی، مونا جامی پور، و فاطمه ابراهیمی دلاور، “تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطه اعتماد (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام)،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 1 ، pp. 173–192، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140135/fa