مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,185
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

874
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر)

صفحات

 صفحه شروع 107 | صفحه پایان 126

چکیده

ارزش ویژه برند یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین مفاهیم بازاریابی و تحت تاثیر فعالیت های مختلف آن است. در این پژوهش فعالیت های بازاریابی به دو دسته کلی رسانه ای و غیر رسانه ای طبقه بندی شده, تاثیر این فعالیت ها بر افزایش یا کاهش ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر با مطالعه موردی برند پارس خزر بررسی شده ست. در پایان به وسیله نرم افزار لیزل و مدل سازی معادلات ساختاری برازش مدل محاسبه و به بررسی روابط علی بین فعالیت های ترفیعی رسانه ای و غیر رسانه ای بر ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند پرداخته شده است. طبق نتایج تحلیل مسیر, تاثیر آگاهی از برند در صنعت یادشده رد شد. پیشبرد فروش بدون قیمت انتقالی, پیشبرد فروش با قیمت انتقالی و تبلیغات تجاری به ترتیب بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند دارند. تبلیغات تجاری بیشترین تاثیر را بر وفاداری به برند و تبلیغات غیررسانه ای پیشبرد فروش با قیمت انتقالی و بدون قیمت انتقالی هر دو بیشترین تاثیر را بر کیفیت ادراک شده از برند دارند .

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرا، سیدابوالقاسم، و کریمی هریسی، ساناز. (1391). بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر). مدیریت بازرگانی، 4(4)، 107-126. SID. https://sid.ir/paper/140164/fa

    Vancouver: کپی

    میرا سیدابوالقاسم، کریمی هریسی ساناز. بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(4):107-126. Available from: https://sid.ir/paper/140164/fa

    IEEE: کپی

    سیدابوالقاسم میرا، و ساناز کریمی هریسی، “بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر)،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 4، pp. 107–126، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140164/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button