APA:
کپیمیرا، سیدابوالقاسم، و کریمی هریسی، ساناز. (1391). بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر). مدیریت بازرگانی، 4(4)، 107-126. SID. https://sid.ir/paper/140164/fa
Vancouver:
کپیمیرا سیدابوالقاسم، کریمی هریسی ساناز. بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(4):107-126. Available from: https://sid.ir/paper/140164/fa
IEEE:
کپیسیدابوالقاسم میرا، و ساناز کریمی هریسی، “بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر)،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 4، pp. 107–126، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140164/fa