مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,252
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

670
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش ضریب نفوذ تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 170

چکیده

 پروژه شهروندی در اصفهان مشتمل بر مبانی, اهداف و راهکارهای اندیشیده و از پیش تعیین شده, ذیل طرح جامع شهروندی, سابقه ای چندین ساله دارد. این مطالعه با هدف سنجش ضریب نفوذ تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان, در چارچوب پارادایم تاثیرات محدود انجام پذیرفته است. یافته های این پیمایش از نمونه ای 2000 نفری و به شیوه خوشه ای دومرحله ای, از میان کلیه ی شهروندان 15 تا 65 ساله ساکن اصفهان گردآوری شد. نتایج این طرح با استفاده از شاخص ضریب نفوذ, متغیرهای زمینه ای و ویژگی های اجتماعی و اقتصادی شهروندان, حاکی است: (1) ضریب نفوذ این تبلیغات (آموزش های شهروندی) در جامعه هدف, بالاتر از نود درصد است, (2) به استثنای متغیر جنس, سایر متغیرهای زمینه ای و ویژگی های اجتماعی اقتصادی بر ضریب نفود این تبلیغات در بین شهروندان تاثیر معناداری دارد, (3) مقایسه ضرایب نفوذ ابزارهای تبلیغی نشان می دهد, تبلیغات پشت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و پیامک به ترتیب بالاترین و پایین ترین نفوذ را در میان شهروندان داشته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    ژیان پور، مهدی، نیلی احمدآبادی، علیرضا، و ناجی اصفهانی، زهرا. (1395). سنجش ضریب نفوذ تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان. مطالعات جامعه شناختی شهری (مطالعات شهری)، 6(18)، 145-170. SID. https://sid.ir/paper/210322/fa

    Vancouver: کپی

    ژیان پور مهدی، نیلی احمدآبادی علیرضا، ناجی اصفهانی زهرا. سنجش ضریب نفوذ تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان. مطالعات جامعه شناختی شهری (مطالعات شهری)[Internet]. 1395؛6(18):145-170. Available from: https://sid.ir/paper/210322/fa

    IEEE: کپی

    مهدی ژیان پور، علیرضا نیلی احمدآبادی، و زهرا ناجی اصفهانی، “سنجش ضریب نفوذ تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان،” مطالعات جامعه شناختی شهری (مطالعات شهری)، vol. 6، no. 18، pp. 145–170، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210322/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا