APA:
کپیسعیدااردکانی، سعید، صانعیان، زهراالسادات، و منتی، ناهید. (1398). سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی. مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 241-258. SID. https://sid.ir/paper/140169/fa
Vancouver:
کپیسعیدااردکانی سعید، صانعیان زهراالسادات، منتی ناهید. سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):241-258. Available from: https://sid.ir/paper/140169/fa
IEEE:
کپیسعید سعیدااردکانی، زهراالسادات صانعیان، و ناهید منتی، “سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 241–258، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140169/fa