APA:
کپیمحمدی، علی، علوی، سیدمسلم، و پورموردینی، الهه. (1398). بررسی اثر برنامه های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون. مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 259-276. SID. https://sid.ir/paper/140176/fa
Vancouver:
کپیمحمدی علی، علوی سیدمسلم، پورموردینی الهه. بررسی اثر برنامه های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):259-276. Available from: https://sid.ir/paper/140176/fa
IEEE:
کپیعلی محمدی، سیدمسلم علوی، و الهه پورموردینی، “بررسی اثر برنامه های وفادارسازی بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 259–276، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140176/fa