APA:
کپیمحمدیان، محمود، دهقانان، حامد، کامرانی، بهنام، و گیاهی، یاسمن. (1397). الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده بنیاد بازار ایران. مدیریت بازرگانی، 10(4 )، 713-742. SID. https://sid.ir/paper/140203/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، دهقانان حامد، کامرانی بهنام، گیاهی یاسمن. الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده بنیاد بازار ایران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(4 ):713-742. Available from: https://sid.ir/paper/140203/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، حامد دهقانان، بهنام کامرانی، و یاسمن گیاهی، “الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده بنیاد بازار ایران،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 713–742، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140203/fa