APA:
کپییاسینی، علی، عباسی نیکو، محمد، تابان، محمد، و پوراشرف، یاسان اله. (1396). طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران, مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد. مدیریت بازرگانی، 9(2 )، 415-438. SID. https://sid.ir/paper/140213/fa
Vancouver:
کپییاسینی علی، عباسی نیکو محمد، تابان محمد، پوراشرف یاسان اله. طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران, مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(2 ):415-438. Available from: https://sid.ir/paper/140213/fa
IEEE:
کپیعلی یاسینی، محمد عباسی نیکو، محمد تابان، و یاسان اله پوراشرف، “طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران, مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 415–438، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140213/fa