APA:
کپیفیض آبادی، حمیده، زنگانه، مهدی، شجاعی، سامره، و مهرانی، هرمز. (1397). بررسی تأثیر موسیقی پس زمینه بر قصد خرید به واسطه برانگیختگی, لذت, اعتماد و تعدیل کنندگی طبقه محصول. مدیریت بازرگانی، 10(4 )، 761-776. SID. https://sid.ir/paper/140207/fa
Vancouver:
کپیفیض آبادی حمیده، زنگانه مهدی، شجاعی سامره، مهرانی هرمز. بررسی تأثیر موسیقی پس زمینه بر قصد خرید به واسطه برانگیختگی, لذت, اعتماد و تعدیل کنندگی طبقه محصول. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(4 ):761-776. Available from: https://sid.ir/paper/140207/fa
IEEE:
کپیحمیده فیض آبادی، مهدی زنگانه، سامره شجاعی، و هرمز مهرانی، “بررسی تأثیر موسیقی پس زمینه بر قصد خرید به واسطه برانگیختگی, لذت, اعتماد و تعدیل کنندگی طبقه محصول،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 761–776، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140207/fa