APA:
کپیسعیدااردکانی، سعید، و جهانبازی، ندا. (1394). تاثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 53-72. SID. https://sid.ir/paper/522361/fa
Vancouver:
کپیسعیدااردکانی سعید، جهانبازی ندا. تاثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):53-72. Available from: https://sid.ir/paper/522361/fa
IEEE:
کپیسعید سعیدااردکانی، و ندا جهانبازی، “تاثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 53–72، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522361/fa