APA:
کپیرضایی کلیدبری، حمیدرضا، طالقانی، محمد، و علوی فومنی، سیده فاطمه. (1396). تاثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مقایسه برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی). مدیریت بازرگانی، 9(2 )، 317-336. SID. https://sid.ir/paper/140209/fa
Vancouver:
کپیرضایی کلیدبری حمیدرضا، طالقانی محمد، علوی فومنی سیده فاطمه. تاثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مقایسه برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(2 ):317-336. Available from: https://sid.ir/paper/140209/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا رضایی کلیدبری، محمد طالقانی، و سیده فاطمه علوی فومنی، “تاثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مقایسه برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 317–336، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140209/fa