APA:
کپیروشندل اربطانی، طاهر، و محمودزاده، احد. (1396). طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان. مدیریت بازرگانی، 9(4 )، 763-786. SID. https://sid.ir/paper/140224/fa
Vancouver:
کپیروشندل اربطانی طاهر، محمودزاده احد. طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(4 ):763-786. Available from: https://sid.ir/paper/140224/fa
IEEE:
کپیطاهر روشندل اربطانی، و احد محمودزاده، “طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 4 ، pp. 763–786، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140224/fa