مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,047
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,543
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان

صفحات

 صفحه شروع 150 | صفحه پایان 176

چکیده

 از دیرباز مدیران و بازاریابان بطور جدی به دنبال فهم این مهم بوده اند که تبلیغات چگونه بر تصمیمات مشتریان و مصرف کنندگان تاثیر می گذارد و اصولا این تاثیرگذاری آیا از یک فرآیند و مدل خاصی تبعیت می کند یا خیر؟ لذا تحقیقات زیادی پیرامون این موضوع صورت گرفته که تعدادی از آنها تائید کننده یکدیگر و تعدادی از آنها در مقابل یکدیگر قرار دارند. نتایج این تحقیقات که ارائه کننده مدل های مختلف از سال 1898 تاکنون است (بیش از 30 مدل) در این تحقیق جمع آوری و مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند. این بررسی ابتدا الگوهای سلسه مراتب سنتی را توصیف می کند و سپس به بحث درباره الگوهای سلسه مراتب نوین می پردازد. با توجه به پیشرفتهای سالیان اخیر و ورود ابزارهای الکترونیک ارتباطات که بواسطه آن تبلیغات اینترنتی (الکترونیک) تبدیل به یکی از کانالهای مهم بازاریابی برای شرکتها شده است. لذا مدل راهبردی برای تبلیغات اینترنتی با توجه به نقد و بررسی مدل های گذشته, ارائه شده است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حمیدی زاده، محمدرضا، و یزدانی، ناصر. (1390). مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی، 3(6)، 150-176. SID. https://sid.ir/paper/197101/fa

    Vancouver: کپی

    حمیدی زاده محمدرضا، یزدانی ناصر. مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(6):150-176. Available from: https://sid.ir/paper/197101/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا حمیدی زاده، و ناصر یزدانی، “مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 6، pp. 150–176، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197101/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button