APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، و یزدانی، ناصر. (1390). مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی، 3(6)، 150-176. SID. https://sid.ir/paper/197101/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، یزدانی ناصر. مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(6):150-176. Available from: https://sid.ir/paper/197101/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، و ناصر یزدانی، “مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 6، pp. 150–176، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197101/fa