APA:
کپیحقیقی، محمد، اسفیدانی، محمدرحیم، امیرشاهی، میراحمد، و سلیم، شیرین. (1397). برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: شرکت های صنعت ساختمان). مدیریت برند، 5(15 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/525714/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، اسفیدانی محمدرحیم، امیرشاهی میراحمد، سلیم شیرین. برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: شرکت های صنعت ساختمان). مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(15 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/525714/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، محمدرحیم اسفیدانی، میراحمد امیرشاهی، و شیرین سلیم، “برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: شرکت های صنعت ساختمان)،” مدیریت برند، vol. 5، no. 15 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525714/fa