مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,504
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,049
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 72

چکیده

 این پژوهش کیفی به دنبال یافتن قابلیت های لازم جهت جایگاه سازی برند شرکت در قالب الگویی نظام مند و با بهره گیری از نظریه داده بنیاد است. پژوهش های گذشته در حیطه جایگاه سازی برند شرکت, بسیار محدود و غالبا یک سونگرانه (از دید مشتری), کمی گرا و انتزاعی است. این پژوهش, جایگاه سازی برند شرکت را از دیدگاه درون سازمانی و با تاسی از رویکرد راهبردی قابلیت های سازمانی جست وجو می کند. بدین منظور مصاحبه های عمیقی با مدیران شرکت های شناخته شده فعال در صنعت مواد غذایی صورت گرفت. تحلیل داده ها بر اساس نظریه داده بنیاد مبین آن است که ثبات سازمانی, زمینه مناسب جهت ایجاد و تقویت قابلیت های موثر بر هویت بخشی به برند شرکت را فراهم می کند. هویت ایجادشده از طریق قابلیت های تصویرپردازی مثبت به جایگاه سازی برند کمک می کند. در عین حال, شایستگی های مدیریت ارشد و پویایی بازار به عنوان عوامل مداخله گر و بسترساز, شرایط تقویت و تسریع جایگاه سازی برند را موجب می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیدی کیا، کامران، مشبکی، اصغر، خدادادحسینی، سیدحمید، و عزیزی، شهریار. (1391). شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 6(1 (پیاپی 11))، 35-72. SID. https://sid.ir/paper/129822/fa

    Vancouver: کپی

    امیدی کیا کامران، مشبکی اصغر، خدادادحسینی سیدحمید، عزیزی شهریار. شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1391؛6(1 (پیاپی 11)):35-72. Available from: https://sid.ir/paper/129822/fa

    IEEE: کپی

    کامران امیدی کیا، اصغر مشبکی، سیدحمید خدادادحسینی، و شهریار عزیزی، “شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 6، no. 1 (پیاپی 11)، pp. 35–72، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129822/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button