APA:
کپیامیدی کیا، کامران، مشبکی، اصغر، خدادادحسینی، سیدحمید، و عزیزی، شهریار. (1391). شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 6(1 (پیاپی 11))، 35-72. SID. https://sid.ir/paper/129822/fa
Vancouver:
کپیامیدی کیا کامران، مشبکی اصغر، خدادادحسینی سیدحمید، عزیزی شهریار. شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1391؛6(1 (پیاپی 11)):35-72. Available from: https://sid.ir/paper/129822/fa
IEEE:
کپیکامران امیدی کیا، اصغر مشبکی، سیدحمید خدادادحسینی، و شهریار عزیزی، “شناخت قابلیت های سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 6، no. 1 (پیاپی 11)، pp. 35–72، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129822/fa