APA:
کپیحسین زاده شهری، معصومه، و خسروی، مریم. (1392). تاثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار). مدیریت بازرگانی، 5(3)، 39-56. SID. https://sid.ir/paper/140279/fa
Vancouver:
کپیحسین زاده شهری معصومه، خسروی مریم. تاثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(3):39-56. Available from: https://sid.ir/paper/140279/fa
IEEE:
کپیمعصومه حسین زاده شهری، و مریم خسروی، “تاثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار)،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 3، pp. 39–56، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140279/fa