APA:
کپیمدهوشی، مهرداد، و رضایی، سعید. (1392). ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی. مدیریت بازرگانی، 5(3)، 125-144. SID. https://sid.ir/paper/140281/fa
Vancouver:
کپیمدهوشی مهرداد، رضایی سعید. ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(3):125-144. Available from: https://sid.ir/paper/140281/fa
IEEE:
کپیمهرداد مدهوشی، و سعید رضایی، “ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 3، pp. 125–144، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140281/fa