APA:
کپیباقری، سیدمحمد، و قلی پور گودرزی، آزیتا. (1396). تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش ها و ادراکات مشتریان. مدیریت بازاریابی، 11(34 )، 77-93. SID. https://sid.ir/paper/218880/fa
Vancouver:
کپیباقری سیدمحمد، قلی پور گودرزی آزیتا. تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش ها و ادراکات مشتریان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛11(34 ):77-93. Available from: https://sid.ir/paper/218880/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد باقری، و آزیتا قلی پور گودرزی، “تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش ها و ادراکات مشتریان،” مدیریت بازاریابی، vol. 11، no. 34 ، pp. 77–93، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218880/fa