APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و حاجی نوروزی، انوشه. (1395). اثر کیفیت ادراک شده, دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعه موردی: رستوران های ایتالیایی شهر تهران). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 549-568. SID. https://sid.ir/paper/140314/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، حاجی نوروزی انوشه. اثر کیفیت ادراک شده, دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعه موردی: رستوران های ایتالیایی شهر تهران). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):549-568. Available from: https://sid.ir/paper/140314/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و انوشه حاجی نوروزی، “اثر کیفیت ادراک شده, دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعه موردی: رستوران های ایتالیایی شهر تهران)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 549–568، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140314/fa