APA:
کپیرحیمی پردنجانی، سعید، غباری بناب، باقر، و شکوهی یکتا، محسن. (1394). آموزش مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه گاردنر و تاثیر آن بر خودکارآمدی شغلی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان. مشاوره شغلی و سازمانی، 7(25)، 58-80. SID. https://sid.ir/paper/149455/fa
Vancouver:
کپیرحیمی پردنجانی سعید، غباری بناب باقر، شکوهی یکتا محسن. آموزش مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه گاردنر و تاثیر آن بر خودکارآمدی شغلی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان. مشاوره شغلی و سازمانی[Internet]. 1394؛7(25):58-80. Available from: https://sid.ir/paper/149455/fa
IEEE:
کپیسعید رحیمی پردنجانی، باقر غباری بناب، و محسن شکوهی یکتا، “آموزش مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه گاردنر و تاثیر آن بر خودکارآمدی شغلی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان،” مشاوره شغلی و سازمانی، vol. 7، no. 25، pp. 58–80، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/149455/fa