APA:
کپیشرج شریفی، آزیتا. (1390). بررسی رابطه بین خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی (سایپا و ایران خودرو) و رضایت مشتریان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(ویژه نامه)، 9-18. SID. https://sid.ir/paper/151431/fa
Vancouver:
کپیشرج شریفی آزیتا. بررسی رابطه بین خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی (سایپا و ایران خودرو) و رضایت مشتریان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(ویژه نامه):9-18. Available from: https://sid.ir/paper/151431/fa
IEEE:
کپیآزیتا شرج شریفی، “بررسی رابطه بین خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی (سایپا و ایران خودرو) و رضایت مشتریان،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. ویژه نامه، pp. 9–18، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151431/fa