APA:
کپیخدایاری، فرانک، عبدالوند، محمدعلی، طبیبی، سیدجمال الدین، و نیکومرام، هاشم. (1392). تاثیر شعارهای بهداشتی فرآورده غذایی بر ارزیابی مصرف کنندگان و توسعه محصول جدید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(30)، 15-28. SID. https://sid.ir/paper/151505/fa
Vancouver:
کپیخدایاری فرانک، عبدالوند محمدعلی، طبیبی سیدجمال الدین، نیکومرام هاشم. تاثیر شعارهای بهداشتی فرآورده غذایی بر ارزیابی مصرف کنندگان و توسعه محصول جدید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(30):15-28. Available from: https://sid.ir/paper/151505/fa
IEEE:
کپیفرانک خدایاری، محمدعلی عبدالوند، سیدجمال الدین طبیبی، و هاشم نیکومرام، “تاثیر شعارهای بهداشتی فرآورده غذایی بر ارزیابی مصرف کنندگان و توسعه محصول جدید،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 30، pp. 15–28، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151505/fa