APA:
کپیفخری، زهرا، رضایی، عاطفه، پاک دامن، شهلا، و ابراهیمی، سارا. (1392). نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی در پیش بینی اهداف پیشرفت بر اساس عاطفه مثبت و منفی در نوجوانان. روان شناسی کاربردی، 7(1 (پیاپی 25))، 55-68. SID. https://sid.ir/paper/151817/fa
Vancouver:
کپیفخری زهرا، رضایی عاطفه، پاک دامن شهلا، ابراهیمی سارا. نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی در پیش بینی اهداف پیشرفت بر اساس عاطفه مثبت و منفی در نوجوانان. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1392؛7(1 (پیاپی 25)):55-68. Available from: https://sid.ir/paper/151817/fa
IEEE:
کپیزهرا فخری، عاطفه رضایی، شهلا پاک دامن، و سارا ابراهیمی، “نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی تحصیلی در پیش بینی اهداف پیشرفت بر اساس عاطفه مثبت و منفی در نوجوانان،” روان شناسی کاربردی، vol. 7، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 55–68، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151817/fa