APA:
کپیباعزت، فرشته. (1388). اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی: مطالعه موردی. روان شناسی کاربردی، 3(3 (پیاپی 11))، 7-19. SID. https://sid.ir/paper/151926/fa
Vancouver:
کپیباعزت فرشته. اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی: مطالعه موردی. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1388؛3(3 (پیاپی 11)):7-19. Available from: https://sid.ir/paper/151926/fa
IEEE:
کپیفرشته باعزت، “اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی: مطالعه موردی،” روان شناسی کاربردی، vol. 3، no. 3 (پیاپی 11)، pp. 7–19، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151926/fa