APA:
کپینصیری، اعلا، خسروی، صدراله، قادری، زهرا، و وفایی، طیبه. (1389). اثربخشی آموزش گروهی شیوه های حل مساله بر کاهش بحران هویت نوجوانان دختر ( فرزندان جانبازان). طب جانباز ( Iranian journal of War and public health)، 3(9)، 37-43. SID. https://sid.ir/paper/152293/fa
Vancouver:
کپینصیری اعلا، خسروی صدراله، قادری زهرا، وفایی طیبه. اثربخشی آموزش گروهی شیوه های حل مساله بر کاهش بحران هویت نوجوانان دختر ( فرزندان جانبازان). طب جانباز ( Iranian journal of War and public health)[Internet]. 1389؛3(9):37-43. Available from: https://sid.ir/paper/152293/fa
IEEE:
کپیاعلا نصیری، صدراله خسروی، زهرا قادری، و طیبه وفایی، “اثربخشی آموزش گروهی شیوه های حل مساله بر کاهش بحران هویت نوجوانان دختر ( فرزندان جانبازان)،” طب جانباز ( Iranian journal of War and public health)، vol. 3، no. 9، pp. 37–43، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152293/fa