APA:
کپیکسنوی، شادی. (1395). مبانی حمایت از علامت تجاری از زاویه مطالعات میان رشته ای حقوق و اقتصاد. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 8(2 (پیاپی 30))، 75-98. SID. https://sid.ir/paper/152495/fa
Vancouver:
کپیکسنوی شادی. مبانی حمایت از علامت تجاری از زاویه مطالعات میان رشته ای حقوق و اقتصاد. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی[Internet]. 1395؛8(2 (پیاپی 30)):75-98. Available from: https://sid.ir/paper/152495/fa
IEEE:
کپیشادی کسنوی، “مبانی حمایت از علامت تجاری از زاویه مطالعات میان رشته ای حقوق و اقتصاد،” مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، vol. 8، no. 2 (پیاپی 30)، pp. 75–98، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152495/fa