APA:
کپیحاجی محمدی، علی. (1389). رسانه ملی و شکل دهی به الگوی بهینه مصرف شهروندان در مسایل شهری: اتخاذ یک مدل نظری. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(2 (پیاپی 62))، 51-82. SID. https://sid.ir/paper/152901/fa
Vancouver:
کپیحاجی محمدی علی. رسانه ملی و شکل دهی به الگوی بهینه مصرف شهروندان در مسایل شهری: اتخاذ یک مدل نظری. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(2 (پیاپی 62)):51-82. Available from: https://sid.ir/paper/152901/fa
IEEE:
کپیعلی حاجی محمدی، “رسانه ملی و شکل دهی به الگوی بهینه مصرف شهروندان در مسایل شهری: اتخاذ یک مدل نظری،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 2 (پیاپی 62)، pp. 51–82، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152901/fa