مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,190
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,714
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مروری بر اثرات رسانه ها بر گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 185

چکیده

 هدف این پژوهش که به شیوه اسنادی صورت گرفته, مطالعه نقش رسانه ها در بازنمایی مناطق مقصد و همچنین پیوند بین گردشگری و رسانه از دیدگاه های مختلف بوده است.در بحث توسعه چارچوب برای مطالعه گردشگری و رسانه, روزنامه نگاری گردشگری و مفاهیم کلیدی آن شامل زمان بندی, قدرت و هویت و تجارب و پدیدارشناسی و همچنین در بخش دیگری رویکردهای بررسی گردشگری و رسانه از دیدگاه های بازاریابی, تاثیرات رسانه ای, جامعه شناختی و فرهنگی ـ انتقادی مورد توجه قرار گرفته و سپس بحث فیلم های محرک گردشگری به عنوان جنبه ای از گردشگری فرهنگی معرفی و در نهایت, درباره توسعه صنعت گردشگری در ایران پیشنهادهایی ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضاقلی زاده، بهنام. (1389). مروری بر اثرات رسانه ها بر گردشگری. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(4 (پیاپی 64))، 159-185. SID. https://sid.ir/paper/152920/fa

    Vancouver: کپی

    رضاقلی زاده بهنام. مروری بر اثرات رسانه ها بر گردشگری. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(4 (پیاپی 64)):159-185. Available from: https://sid.ir/paper/152920/fa

    IEEE: کپی

    بهنام رضاقلی زاده، “مروری بر اثرات رسانه ها بر گردشگری،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 4 (پیاپی 64)، pp. 159–185، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152920/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button