APA:
کپیجهانیان، منوچهر، حیدری، زهرا، و خلیلی، سعید. (1392). بررسی ارزش ویژه برند در گردشگری (مطالعه مورد: مقصد گردشگری رامسر). نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، 5(2)، 21-35. SID. https://sid.ir/paper/177094/fa
Vancouver:
کپیجهانیان منوچهر، حیدری زهرا، خلیلی سعید. بررسی ارزش ویژه برند در گردشگری (مطالعه مورد: مقصد گردشگری رامسر). نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)[Internet]. 1392؛5(2):21-35. Available from: https://sid.ir/paper/177094/fa
IEEE:
کپیمنوچهر جهانیان، زهرا حیدری، و سعید خلیلی، “بررسی ارزش ویژه برند در گردشگری (مطالعه مورد: مقصد گردشگری رامسر)،” نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، vol. 5، no. 2، pp. 21–35، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/177094/fa