APA:
کپیخزایی، کامیان. (1387). بررسی تراز توانایی های شناختی ریاضی (طبقه بندی و اندازه گیری) و همبستگی آن با پیشرفت تحصیلی و سن عقلی و جنسیت بر اساس تئوری پیاژه در استان مازندران. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، 3(3 (مسلسل 11))، 59-80. SID. https://sid.ir/paper/154067/fa
Vancouver:
کپیخزایی کامیان. بررسی تراز توانایی های شناختی ریاضی (طبقه بندی و اندازه گیری) و همبستگی آن با پیشرفت تحصیلی و سن عقلی و جنسیت بر اساس تئوری پیاژه در استان مازندران. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)[Internet]. 1387؛3(3 (مسلسل 11)):59-80. Available from: https://sid.ir/paper/154067/fa
IEEE:
کپیکامیان خزایی، “بررسی تراز توانایی های شناختی ریاضی (طبقه بندی و اندازه گیری) و همبستگی آن با پیشرفت تحصیلی و سن عقلی و جنسیت بر اساس تئوری پیاژه در استان مازندران،” نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، vol. 3، no. 3 (مسلسل 11)، pp. 59–80، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154067/fa