APA:
کپیمهدوی، محمدرضا، و امیرتیموری، محمدحسن. (1390). بررسی تاثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزا) بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، 6(2 (مسلسل 22))، 141-152. SID. https://sid.ir/paper/154142/fa
Vancouver:
کپیمهدوی محمدرضا، امیرتیموری محمدحسن. بررسی تاثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزا) بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛6(2 (مسلسل 22)):141-152. Available from: https://sid.ir/paper/154142/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا مهدوی، و محمدحسن امیرتیموری، “بررسی تاثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزا) بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان،” نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، vol. 6، no. 2 (مسلسل 22)، pp. 141–152، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154142/fa