APA:
کپیمعتمد، فیروزه، و ابوالحسن تنهایی، حسین. (1397). فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش آموزان دبیرستانی شهر تهران. بررسی مسایل اجتماعی ایران (نامه علوم اجتماعی)، 9(2 )، 259-281. SID. https://sid.ir/paper/155284/fa
Vancouver:
کپیمعتمد فیروزه، ابوالحسن تنهایی حسین. فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش آموزان دبیرستانی شهر تهران. بررسی مسایل اجتماعی ایران (نامه علوم اجتماعی)[Internet]. 1397؛9(2 ):259-281. Available from: https://sid.ir/paper/155284/fa
IEEE:
کپیفیروزه معتمد، و حسین ابوالحسن تنهایی، “فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش آموزان دبیرستانی شهر تهران،” بررسی مسایل اجتماعی ایران (نامه علوم اجتماعی)، vol. 9، no. 2 ، pp. 259–281، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155284/fa