مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,197
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,124
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی چالش های ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره های الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 199 | صفحه پایان 206

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف شناسایی چالش های ارزش یابی از دیدگاه دانشجویان دوره های الکترونیکی دانشکده مجازی اصفهان انجام شد. جامعه آماری شامل همه دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان بود که برای نمونه تعداد 140 نفر از دانشجویان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش, پرسش نامه محقق ساخته روا و پایا بود. داده های حاصل نیز با استفاده از میانگین, انحراف معیار,آزمون تحلیل واریانس دو راهه و آزمون های  tهتلینگ t زوجی تحلیل شد. نتایج نشان داد بیشترین چالش مربوط به ارزش یابی از دیدگاه دانشجویان در دوره های الکترونیکی به ترتیب مربوط به مسائل فنی با میانگین 3.71, مسائل پداگوژیکی با میانگین3.20  و مسائل روانی با میانگین 3 است. همچنین بین دیدگاه دانشجویان در ترم های مختلف و رشته های گوناگون در خصوص چالش های ارزش یابی تفاوت وجود داشت. اما با این حال از دیدگاه دانشجویان رشته های مورد نظر و در ترم های مختلف تحصیلی, مسائل فنی به عنوان مهم ترین چالش در سنجش و ارزش یابی عملکرد تحصیلی دانشجویان معرفی شد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زمانی، بی بی عشرت، پرهیزی، رقیه، و کاویانی، حسن. (1394). شناسایی چالش های ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره های الکترونیکی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 9(3)، 199-206. SID. https://sid.ir/paper/155343/fa

    Vancouver: کپی

    زمانی بی بی عشرت، پرهیزی رقیه، کاویانی حسن. شناسایی چالش های ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره های الکترونیکی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1394؛9(3):199-206. Available from: https://sid.ir/paper/155343/fa

    IEEE: کپی

    بی بی عشرت زمانی، رقیه پرهیزی، و حسن کاویانی، “شناسایی چالش های ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره های الکترونیکی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 9، no. 3، pp. 199–206، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155343/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button