APA:
کپیکوزه چیان، هاشم. (1389). ارزیابی مولفه های آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال. مدیریت ورزشی (حرکت)، 2(5)، 5-19. SID. https://sid.ir/paper/159264/fa
Vancouver:
کپیکوزه چیان هاشم. ارزیابی مولفه های آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1389؛2(5):5-19. Available from: https://sid.ir/paper/159264/fa
IEEE:
کپیهاشم کوزه چیان، “ارزیابی مولفه های آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 2، no. 5، pp. 5–19، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/159264/fa