Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,139
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

579
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی مولفه های تعاملی موثر بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

صفحات

 صفحه شروع 471 | صفحه پایان 485

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف اولویت بندی مولفه های تعاملی موثر بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران انجام گرفت. روش پژوهش از نوع پیمایشی بود و جمع آوری اطلاعات به صورت اینترنتی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل هواداران عضو وب سایت باشگاه های استقلال, پرسپولیس, تراکتورسازی, داماش و سپاهان (N=26000) بودند که در فروردین و اردیبهشت 1391 بررسی شدند. از جامعه یادشده 325 نفر حاضر به همکاری با این پژوهش شدند و نمونه تحقیق را تشکیل دادند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه بر اساس نظر متخصصان مدیریت ورزشی تایید و پایایی درونی آن از طریق آلفای کرونباخ 0.9 تعیین شد. از آزمون های تی تک نمونه ای, تحلیل واریانس با اندازه گیری های مکرر و آزمون مقایسه ای بونفرونی در سطح معناداری P<0.05 برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که هر چهار مولفه تعاملی بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تاثیر معناداری دارد و بین مولفه های تعاملی موثر بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت تفاوت معناداری مشاهده شد. اولویت بندی مولفه های تعاملی نشان داد که به ترتیب 1. فرصت های تعامل با مدیران یا مربیان, بازیکنان و سایر هواداران روی وب سایت؛ 2. خوراک های اطلاعاتی؛ 3. شخصی کردن صفحات خانگی و ایمیل؛ 4. ابزارهای ترویجی خاص بیشترین تاثیر را بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت دارد. بنابراین می توان گفت درک نیازهای هواداران وفادار برای موفقیت وب سایت باشگاه های فوتبال ضروری است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حیدری، لیلا، و شریفیان، اسماعیل. (1394). اولویت بندی مولفه های تعاملی موثر بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)، 7(3)، 471-485. SID. https://sid.ir/paper/159323/fa

    Vancouver: کپی

    حیدری لیلا، شریفیان اسماعیل. اولویت بندی مولفه های تعاملی موثر بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1394؛7(3):471-485. Available from: https://sid.ir/paper/159323/fa

    IEEE: کپی

    لیلا حیدری، و اسماعیل شریفیان، “اولویت بندی مولفه های تعاملی موثر بر بازدید مجدد هواداران از وب سایت باشگاه های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 7، no. 3، pp. 471–485، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/159323/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا