APA:
کپیخواجوند، محبوبه، و تارخ، محمدجعفر. (1390). تحلیل بخش بندی مشتریان بر اساس مولفه های ارزش مشتری (مطالعه موردی: یک بانک خصوصی در ایران) (یادداشت فنی). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، 45(ویژه نامه)، 79-93. SID. https://sid.ir/paper/166419/fa
Vancouver:
کپیخواجوند محبوبه، تارخ محمدجعفر. تحلیل بخش بندی مشتریان بر اساس مولفه های ارزش مشتری (مطالعه موردی: یک بانک خصوصی در ایران) (یادداشت فنی). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)[Internet]. 1390؛45(ویژه نامه):79-93. Available from: https://sid.ir/paper/166419/fa
IEEE:
کپیمحبوبه خواجوند، و محمدجعفر تارخ، “تحلیل بخش بندی مشتریان بر اساس مولفه های ارزش مشتری (مطالعه موردی: یک بانک خصوصی در ایران) (یادداشت فنی)،” نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، vol. 45، no. ویژه نامه، pp. 79–93، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/166419/fa