مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

909
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

655
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز از دیدگاه مدیران

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 88

چکیده

 هدف کلی از این پژوهش امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز از دیدگاه مدیران آموزشی دانشگاه بوده است. روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی بوده است. جامعه آماری پژوهش, شامل مدیران حوزه آموزشی دانشگاه, روسا و معاونین آموزشی دانشکده ها و گروههای آموزشی (84 نفر) و روش نمونه گیری از نوع نمونه گیری در دسترس بوده است. ابزار جمع آوری داده ها, پرسش نامه محقق ساخته مشتمل بر دو بعد فایده و قابلیت اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه بود, که پس از محاسبه روایی و پایایی, بین افراد نمونه توزیع و جمع آوری گردید. 58 پرسش نامه قابل استفاده عودت داده شد. داده ها با استفاده از روش های آمار استنباطی تحلیل شد. نتایج نشان داد که: مدیران فایده مدیریت عملکرد در دانشگاه شیراز را پایین تر از سطح کفایت مطلوب (Q3), ولی در سطح کفایت قابل قبول (Q2) ارزیابی نموده اند. آنان قابلیت اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه شیراز را نیز پایین تر از سطح کفایت قابل قبول (Q2) ارزیابی نموده اند. با این حال فایده کاربست مدیریت عملکرد و ابعاد آن برای دانشگاه, بالاتر از میانگین قابلیت اجرای مدیریت عملکرد و ابعاد آن در دانشگاه ارزیابی شده است. تعامل مرتبه علمی و گروه آموزشی نیز تاثیر معناداری بر نظر مدیران درباره فایده کاربست و قابلیت اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه نداشته است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ترک زاده، جعفر، و جعفری، سکینه. (1391). امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز از دیدگاه مدیران. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 3(3 (پیاپی 11))، 63-88. SID. https://sid.ir/paper/168706/fa

    Vancouver: کپی

    ترک زاده جعفر، جعفری سکینه. امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز از دیدگاه مدیران. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1391؛3(3 (پیاپی 11)):63-88. Available from: https://sid.ir/paper/168706/fa

    IEEE: کپی

    جعفر ترک زاده، و سکینه جعفری، “امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز از دیدگاه مدیران،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 3، no. 3 (پیاپی 11)، pp. 63–88، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168706/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button