APA:
کپیخدابخشی، مهدی، ملک پور، مختار، و عابدی، احمد. (1394). تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه ذهن بر عملکرد ذهنخوانی و کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال های طیف اوتیسم. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، 21(2 )، 155-166. SID. https://sid.ir/paper/16897/fa
Vancouver:
کپیخدابخشی مهدی، ملک پور مختار، عابدی احمد. تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه ذهن بر عملکرد ذهنخوانی و کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال های طیف اوتیسم. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)[Internet]. 1394؛21(2 ):155-166. Available from: https://sid.ir/paper/16897/fa
IEEE:
کپیمهدی خدابخشی، مختار ملک پور، و احمد عابدی، “تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه ذهن بر عملکرد ذهنخوانی و کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال های طیف اوتیسم،” مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، vol. 21، no. 2 ، pp. 155–166، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/16897/fa